THE INTERNATIONAL DAY OF FAMILIES

FamilyDay_ColegioThe International Day of Families is observed on the 15th of May every year. Activities include workshops and conferences, radio and television programmes, newspaper articles and cultural programmes highlighting relevant themes.

This year’s observance will explore the role of families and family policies in advancing Sustainable Development Goal in terms of promoting peaceful and inclusive societies for sustainable development.

Our school will celebrate this event on Thursday, June 14 at 6:30 p.m.

El Día Internacional de las Familias se celebra el 15 de mayo de cada año. Las actividades incluyen talleres y conferencias, programas de radio y televisión, artículos de periódicos y programas culturales que destacan temas relevantes.

La celebración de este año explorará el papel de las familias y las políticas familiares en la promoción del Objetivo de Desarrollo Sostenible en términos de promover sociedades pacíficas e inclusivas para el desarrollo sostenible.

Nuestro colegio celebrará este acontecimiento el día Jueves 14 de Junio a las 18:30 hrs.